تعویض کابل تلویزیون دیدگاه خود را بنویسید

نحوه تعویض کابل تلویزیون :
احتمالاً کابل کواکسیال در اطراف خانه شما مورد استفاده قرار می گیرد تا از طریق برنامه نویسی کابل یا ماهواره ای به تلویزیون های شما استفاده شود. فقط یک برش در طول مسیر می تواند سرگرمی شما را به طور کامل غیرفعال کند و ممکن است نیاز به یک بازدید گران از یک تعمیرکار داشته باشد. با این حال ، اگر جایی واقع شده اید که برش کواکسیال – خارج از خانه یا داخل منزل شما  است ، می توانید آن را برطرف کرده و از هزینه خارج از جیب خودداری کنید.

رفع سیم کابل بریده شده با ابزارهای مناسب فقط چند دقیقه طول می کشد.
گام1:
با استفاده از نوارهای سیم ، برش را از یک اینچ از هر انتهای سیم بریده شده جدا کنید. با جدا کردن پوشش پلاستیکی بیرونی ، عایق (معمولاً سفید) و سپر مس بافته ، سیم مسی را در داخل جدا کنید.

گام2:
در هر انتهای لوله باقیمانده ، یک پوشش نازک از گریس سیلیکون بمالید ، فقط سیم های مسی را خاموش کنید تا وصل شوند (این اتصالات جدید ضد آب است)

گام3:
یک انتهای سیم مسی را در قسمت مردانه اتصال کانوکسیال بکشید و محکم اتصال را به لوله سیم پیچ کنید. سیم را در نقطه ای که شروع به گسترش از اتصال خود می کند ، بکشید.

گام4:

نتهای سیم مسی دیگر خود را به طول تقریباً نیم اینچ برش داده و آن را به داخل کانکتور ماده بکشید. اتصال را به محكم روی لوله بچرخانید.

گام5:
اتصالات نر و ماده را به هم وصل کنید و کابل خود را تست کنید.(برای تست کابل کواکسیال خود می توانید تستر دیجیتال کابل شبکه ،تلفن، USB، کواکسیال را از فروشگاه دیجیکو تهیه کنید.)

مقالات به روز را بافروشگاه دیجیکو مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *