نحوه تبدیل کابل کواکسیال به HDMI دیدگاه خود را بنویسید

نحوه تبدیل کابل کواکسیال به HDMI:

کابل کواکسیال سیگنال های صوتی و تصویری را از منبع برنامه نویسی تلویزیون به تلویزیون منتقل می کند. تلویزیون های مدرن ، به ویژه تلویزیون های با کیفیت بالا ، برای اتصال به یک منبع به جک های مختلفی مجهز شده اند. متداول ترین اتصال دیجیتال یک کابل رسانه ای با کیفیت بالا (HDMI) است که از یک پلاگین شش طرفه استفاده می کند. تبدیل کابل کواکسیال به HDMI برای تبدیل سیگنال های کواکسیال به یک آداپتور برق شبیه به یک تعدیل کننده RF قدیمی نیاز دارد. آداپتور موجود در فروشگاه های لوازم الکترونیکی ، در عرض چند دقیقه به هر دو کابل متصل می شود.


...


کابل کواکسیال را با اتصال اتصال کوپل کابل به جک پیچیده روی جعبه و چرخاندن جهت عقربه های ساعت با دستی به جعبه آداپتور سیگنال وصل کنید.


 

...


انتهای دیگر کابل کواکسیال را به یک منبع سیگنال سازگار مانند جعبه گیرنده تلویزیون کابل یا ماهواره وصل کنید.


...


یک کابل HDMI را در جعبه آداپتور قرار دهید که انتهای گسترده تر آن به سمت بالا باشد. یک پلاگین HDMI فقط در یک جهت قرار می گیرد.


 

...


انتهای دیگر کابل HDMI را به پورت در پشت تلویزیون ، مانیتور یا سایر دستگاه ویدیویی وصل کنید ، دوباره با انتهای گسترده تر این پلاگین به سمت بالا. اگر تلویزیون یا مانیتور بیش از یک ورودی HDMI دارد ، یادداشت کنید که کدام یک از آنها با اتصال کابل کواکسیال استفاده می شود.


...


آداپتور و تلویزیون را در نوار برق محافظ برق وصل کنید ، که می تواند به یک پریز برق دیواری وصل شود.

مقالات به روز را بافروشگاه دیجیکو مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *