گوشی

تلفن های آینده دیدگاه خود را بنویسید

تلفن های آینده:
انتظار میرود گوشی های تلفن همراه آینده در زندگی روزمره ما بیشتر از همیشه باشد.بعضی از کارشناسان آینده شناسی و کارشناسان پیش بینی می کنند که در سال های آینده گوشی های تلفن همراه برای تمام عمر کنترل های راه دور خواهند شد، در حالی که دیگران پیش بینی می کنند که در آینده تلفن های همراه به معنای واقعی کلمه زندگی ما را برای ما اجرا خواهند کرد.

تکنولوژی موجود در تلفن های همراه و شبکه های تلفن همراه در طول چند سال گذشته به سرعت در حال توسعه است، و این یک سفر هیجان انگیز است.

تلفن های مفهومی یک راه عالی برای درک اجمالی در مورد اینکه چگونه تلفن های آینده ممکن است توسعه یابد.

در اینجا لیستی از مواردی است که ما ممکن است از گوشی های آینده انتظار داشته باشیم:

نمایش هولوگرافی:

از “جنگ ستارگان” تا “Ironman”، هولوگرام از مدتها پیش دارای ویژگی های منظم در فیلم های فانتزی علمی تخیلی و آینده نگر است. اما چقدر ما توانایی استفاده از تکنولوژی لمسی در گوشی های هوشمند را داریم؟


گوشی

تا ماه مارس سال 2014، شایعات در مورد آیفون 6 که در آن زمان منتشر شد شامل توابع هولوگرافی بود که به شما اجازه می داد تا نمایشگرهای مجازی را برای برقراری ارتباط برقرار کنید.



 

ویدیوی نسخه ی نمایشی نشان می دهد که کاربر همزمان با هر سه نمایشگر و حتی یک بازی پیش بینی شده در بالای گوشی نشان می دهد.


گوشی


گوشی های هولوگرافی می تواند یک واقعیت باشد هر چند. به خصوص اگر نمونه اولیه Holoflex توسط محققان از دانشگاه ملکه در کانادا ارائه شده است چیزی است که باید برود.

همانطور که از نام این نام بر می آید، HoloFlex هر دو هولوگرافی و انعطاف پذیر است، به کاربران امکان می دهد که گوشی را برای تماشای صفحه نمایش 3D از زوایای مختلف خم کرده و با تصاویر روی صفحه ارتباط برقرار کنند.HoloFlex هنوز هم در حال توسعه است و به زودی در دسترس نخواهد بود.

فریم های انعطاف پذیر:


گوشی


 

برای مدت زمان طولانی، شرکت های تلفن از ایجاد یک گوشی هوشمند برخوردار بوده اند که بسیار قوی است و کاربر می تواند در دو تا از آنها را با هم ترکیب کند.

یکی از این چشم اندازها نوکیا تلفن The Morph بود، که در سال 2008 به نمایش گذاشته شد و قول داد «تجربه کاربر را تغییر دهد».


گوشی


 

طراحی شده توسط Tapani Tyhanen، که مدیر و سرپرست مرکز آزمایشگاه نوکیا در کمبریج بود، Morph می تواند بسته بندی شده، خم و تغییر شکل داده شده با توجه به نیاز کاربر.شما می توانید Morph را از هم جدا کنید و همچنین در بخش های اضافی اسلات را تغییر دهید تا از تلفن استفاده کنید.

تلفن Morph می تواند در اطراف مچ دست پیچیده شود، به یک گیره کمربند GPS فعال برای پیاده روی و ورزش شدید تبدیل شده و یا به عنوان یک صفحه نمایش تخت برای تماشای فیلم ها استفاده می شود.


گوشی


 

به همین ترتیب، سامسونگ در سالهای اخیر گوشی های مفهومی انعطاف پذیر را در نمایشگاه های تجاری نشان داده است، اما تا کنون، نزدیکترین فناوری به بازار، گوشی هوشمند Galaxy Round است.این صفحه دارای صفحه نمایش منحنی به طور قابل توجهی کمتر از چاقو افتادن بود و ناامید کننده بود.

ابزارهای آموزشی:


گوشی


 

بعضی از کارشناسان معتقدند که در آینده ای نه چندان دور، تلفن های همراه تغییری در شیوه یادگیری و یادگیری ما خواهند داشت.

با بیش از یک تا سه کودک مدرسه ای که دارای یک تلفن همراه است، آینده ای که دوربین ها و تلفن های ضبط صوت هر دو ابزار یادگیری و تدریس هستند بسیار امکان پذیر است.ما قبلا بعضی از مقامات آموزش و پرورش را با استفاده از متون به هشدار دادن به والدین برای ریزش مو و حتی اطلاع رسانی به دانش آموزان از تغییر در کلاس درس دیده ایم.


گوشی


 

به کارگیری ماهیت چند منظوره تلفن های همراه به عنوان ابزار یادگیری و تدریس می تواند به طور فزاینده ای رایج شود، به خصوص به دلیل اینکه تلفن های با کیفیت با کیفیت بالا به طور گسترده و کم هزینه در دسترس هستند.

پیش بینی شده است که در آینده، تلفن های همراه برای گرفتن عکس و یادداشت برداری در سفرهای زمینی استفاده می شوند تا یک رویکرد فعال و غیررسمی برای یادگیری ایجاد شود.

 

گوشی های هوشمند سازگار با محیط زیست:


گوشی


 

شرکت ها همیشه به دنبال ساخت محصولات خود با محیط زیست تر هستند و سازندگان تلفن از این قاعده مستثنی نیستند و محققان به مواد زیست تخریب پذیر و شارژ انرژی پاکیزه نگاه می کنند.

در نمایشگاه کنگره جهانی موبایل در سال 2016، Kyocera یک نمونه اولیه از خورشید را نمایش داد. اما با توجه به این که این فناوری، نیاز به یک شارژر دیواری را به زودی جایگزین نخواهد کرد.

این گوشی در درجه اول برای کاربرانی که در خارج از منزل کار می کنند، و همچنین هر کسی که احتمالا دور از منبع انرژی برای مدت زمان طولانی از قبیل مسافران و اسکی بازان طراحی شده است، طراحی شده است.


گوشی


 

با این حال، این شرکت ادعا می کند که سه دقیقه از نور خورشید به شما یک هزینه تلفن برای یک دقیقه تماس تلفنی می دهد که می تواند کاربران را در صورت شارژ اضطراری، اگر تلفن همراه خود را از خانه دور کند، فراهم می کند.

یکی دیگر از تلفن های مفهومی امیدوار کننده جایگزین سبز برای شارژ الکتریکی، نمونه اولیه ی مکانیکی 2009 توسط مایکل استاوکی است. برخلاف نمونه های خورشیدی، مکانیک موبایل بر روی انرژی جنبشی اجرا می شود.


گوشی


 

ایده طراحی این است که شما آن را روی انگشت خود چرخانید تا آن را بارگیری کنید. مزیت واضح این، علاوه بر کمک به محیط زیست، این است که شما می توانید این گوشی را تقریبا در هر کجا بپردازید.

با این حال، مشخص نیست که چقدر انگشت به چرخش نیاز دارد که به طور قابل توجهی باتری را افزایش دهد، و ما می توانیم بسیاری از تلفن های شکسته (و احتمالا اسکن های شکسته) را به عنوان نتیجه چرخش بیش از حد پیش بینی تلفن ها را به پرواز پیش بینی.

بهترین دوست جدید شما:


گوشی


 

ما کاملا مطمئن هستیم که وقتی دین مارتین آهنگ “اولین چیزی که صبح و عصر آخرین شب اتفاق می افتد” نوشت، او به کسی که دوستش داشت اشاره می کرد.

برای بسیاری از ما امروزه هر چند، این احساسات به گوشی های هوشمند ما اعمال می شود. از تنظیم آلارم ها و یادآوری ها برای بررسی فید فیسبوک، انجام خرید آنلاین و مدیریت امور مالی ما، به محض این که ما از خواب بیدار می شویم، به تلفن هایمان می رسیم و تا زمانی که آماده خواب نباشیم، آنها را خاموش نکنیم.

همانطور که تکنولوژی گوشی های هوشمند به مراتب بصری تر است، ما به طور فزاینده ای به تلفن های همراه خود متصل می شویم. بنابراین، چرا تلفنی ندارید که بتوانید با یک سطح کاملا جدید ارتباط برقرار کنید؟


گوشی


 

در سال 2011، جولیوس تارنگ Modai، یک گوشی مدولار طراحی کرد که هدف آن تبدیل گوشی هوشمند به بهترین دوست شما است.این دستگاه ترکیبی از رفتارهای انسانی الهام گرفته شده و طراحی شده است تا به کاربران کمک کند با آن فیزیکی و احساسی ارتباط برقرار کند.

تلفن مدیای شما صبح به شما سلام می کند و شب را ساکت می گذارید و به موقعیت های مختلف به همان شیوه ای که انسان است، سازگار می شوید.

بنابراین اگر شما فراموش کردید، یک مسیر سریعتر برای کار با استفاده از GPS خود ایجاد کنید، یا اگر از یک مکان جدید بازدید کردید، چیزهایی را پیشنهاد میکنید که انجام دهید.

Modai همچنین دارای یک علامت مخصوص برای نشان دادن خلق و خوی شما بود، که باعث شده بود که Emojis به طور قابل توجهی کمتر هیجان انگیز خواهد بود اگر این گوشی تا به حال آن را به بازار.

یکی از ویژگی های دیگر Modai این بود که شامل دو پارادایم مختلف برای کمک به زندگی کاری و زندگی اجتماعی شما را به طور جداگانه حفظ کرد.

Prodai برنامه های کاری، ایمیل ها و پروژه های خود را نمایش می دهد، در حالی که Fundai در مورد رسانه های اجتماعی، پیام کوتاه و بازی ها، حذف نیاز به یک تلفن جداگانه کار می کرد.

تفکر پشت تلفن مدولار بود که Modai می تواند با سخت افزار جدید به روز رسانی، مانند باتری و دوربین بهتر است، بنابراین Modai خود را می تواند بدون شما تا به حال نیاز به بخشی با BPF خود را (بهترین تلفن برای همیشه لطفا برای) به روز شد.

مقالات به روز را با دیجیکو مطالعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *