موبایل

سامسونگ کهکشان Flex 2020 دیدگاه خود را بنویسید


سامسونگ کهکشان Flex 2020:

در طول CES 2013 سامسونگ یک دستگاه نمونه اولیه تلفن همراه که از تکنولوژی صفحه نمایش AMOLED استفاده می کرد به عموم نشان داده شد، سامسونگ چشم انداز خود را از دستگاه های گوشی های هوشمند آینده نیز نشان داد. سامسونگ در حال پیشبرد توسعه تکنولوژی صفحه نمایش انعطاف پذیر است که تعریف گوشی های آینده را تغییر می دهد. سامسونگ بر روی یک گوشی هوشمند گل سرسبد بعدی با صفحه نمایش OLED قابل انعطاف (صفحه نمایش انعطاف پذیر) کار می کند و با توجه به شایعاتی که سامسونگ فولکس 2020 آن را خواهد دید.

با توجه به سند ثبت اختراع، گوشی هوشمند به نظر می رسد طراحی بی نهایت با صفحه نمایش قابل انعطاف داشته باشد


موبایل


 

تصاویر اختراع شده بالا که نشان می دهد طراحی یک صفحه نمایش از دستگاه تلفن همراه قابل انعطاف است، که دارای قابلیت مشابه از طراحی انعطاف پذیر یا قابل حمل است و به عنوان سامسونگ Flex 2020 نامیده می شود.

مشخصات سامسونگ فلکس 2020


موبایل


سامسونگ فلکس:
سامسونگ صفحه تخت سنتی را از بین می برد و از صفحه نمایش با قابلیت اتصال به فناوری در Samsung Flex 2020 استفاده خواهد کرد.
تلفن همراه با صفحه نمایش انعطاف پذیر 6.5 اینچ QHD عرضه می شود که به راحتی می تواند به یک فاکتور بسیار جمع و جور تبدیل شود که می تواند به عنوان ساعت هوشمند استفاده شود و کاربر نیز آن را به راحتی حمل می کند. یک اسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش به صفحه نمایش گوشی جاسازی خواهد شد.با در نظر گرفتن مشخصات این تلفن انعطاف پذیر، آن را توسط Exynos 10 سری پردازنده زن و شوهر با 8GB RAM و 128GB / 256GB / 512GB ROM است. گوشی هوشمند دارای ویژگی های دوربین 23 مگاپیکسلی + 16 مگاپیکسل دوگانه دوربین اصلی با دیافراگم متغیر f1.5 / 2.4 و فیلم حرکت فوق العاده با سرعت 960fps خواهد بود. گوشی فلکس سامسونگ دارای چندین باتری 3300 میلی آمپر پیشرفته است که از سلول قدرت کوچک حرکت می کند.


موبایل


Samsung Flex 2020 تاریخ انتشار و قیمت:
انتظار می رود که گوشی سامسونگ فولکس در ماه سپتامبر سال 2020 با آیفون اپل عرضه شود اما از سوی سامسونگ رسما اعلام نشده است، بنابراین تاریخ راه اندازی می تواند گسترش یابد.
شایعات نشان می دهد که هزینه های Flex 2020 بیش از 2000 دلار است که دو برابر قیمت آیفون جدید است. این گوشی هوشمند گران قیمت ترین گوشی جهان خواهد بود.


موبایل


 

با مشاهده ویدئو زیر با سامسونگ کهکشان Flex 2020 بیشتر آشنا شوید:



 

مقالات به روز را با دیجیکو مطالعه کنید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *