تعمیر

جایگزین باتری آیفون6 1

چگونه باتری آیفون 6 خود را جایگزین کنیم:

آیفون 6 را با یک باتری جدید جایگزین کنید  این آسان است و تاثیر بزرگی خواهد داشت اگر باتری شما متورم شده باشد، احتیاط های لازم را انجام دهید.

این راهنما به شما کمک می کند تا جلوی پانل جلویی را بگیرید. این در نظر گرفته شده است برای جلوگیری از آسیب به کابل های صفحه نمایش. اگر به راحتی از صفحه نمایش به راحتی از صفحه نمایش استفاده کنید، در حالی که باتری را خارج از آی فون می کنید، می توانید از بین بردن صفحه نمایش استفاده کنید و به طور مستقیم به مراحل حذف باتری برسید.

شما همچنین می توانید از این راهنما برای جایگزینی قسمت های زیر استفاده کنید:

براکت باتری باتری
مونتاژ پانل جلو

گام 1: پیچ های Pentalobe
قبل از جدا کردن آی فون خود، تخلیه باتری زیر 25٪ تخلیه کنید. باتری لیتیوم یون باتری می تواند در صورت تصادم ضربه زد و یا منفجر شود.آی فون خود را قبل از شروع جداسازی قطعات حتما خاموش کنید.دو پیچ Pentalobe 3.6 میلی متری را در کنار اتصال لایتنینگ بردارید.


تلفن


 

گام 2 :مراحل بازخوانی iSclack
سه مرحله بعد نشان می دهد با استفاده از iSclack، یک ابزار عالی برای ایمن باز کردن آیفون 6 است که ما توصیه می کنیم برای هر کسی انجام بیش از یک تعمیر. اگر از iSclack استفاده نمی کنید، سه روش برای یک روش متناوب را رها کنید.اگر سنسور عمق پلاستیکی در مرکز iSclack متصل شود، اکنون آن را حذف کنید برای گوشی های بزرگتر مثل آیفون 6 لازم نیست.بستن دسته در iSclack، باز کردن فک مکش-فنجان.


تعمیر


 

گام 3:
پایین آی فون خود را بین فنجان مکش قرار دهید.چسبندگی بالا مکش iSclack را در مقابل صفحه نمایش قرار دهید، فقط بالای دکمه خانه (اما نه پوشش).

دست ها را باز کنید تا فک های iSclack را ببندید. مرکز فنجان مکش و محکم آنها را به بالای و پایین آیفون فشار دهید.



 

گام 4:
روی آی فون خود را ایمن نگه دارید و دسته iSclack را برای جدا کردن لبه های مکش بسته کنید، و جلوی جلوی جلوی درب عقب را بگیرید.iSclack طراحی شده است که به راحتی شما را به اندازه کافی آیفون خود را برای جدا کردن قطعات، اما به اندازه کافی برای آسیب رساندن به کابل های صفحه نمایش طراحی شده است.دو فنجان مکش را از آی فون خود پاک کنید.


تعمیر


 

گام 5 :مراحل بازکردن دستی
اگر شما iSclack ندارید، از یک فنجان مکش استفاده کنید تا پانل جلو را بلند کنید:
یک فنجان مکش بر روی صفحه، فقط بالای دکمه خانه فشار دهید.مطمئن شوید که فنجان به صورت امن روی صفحه نمایش داده می شود تا مهر و موم تنگ داشته باشد.


تعمیر


گام 6 :
در حین نگه داشتن آیفون با یک دست، روی صندلی مکش را بکشید تا جلوی پانل جلویی را از قسمت عقبی جدا کنید.وقت خود را صرف کنید و نیروی ثابت و ثابت بگذارید. مونتاژ صفحه نمایش بسیار مناسب تر از اکثر دستگاه است.با استفاده از یک ابزار بازپرداخت پلاستیکی، ابتدا به سمت کمربند عقب، دور از مونتاژ صفحه نمایش، و در ادامه با فشرده سازی مکش به جلو حرکت کنید.

کلیپ های متعددی وجود دارد که مجهز به صفحه پشت جلویی را به قسمت عقب می اندازند، بنابراین ممکن است لازم باشد از ترکیبی از فنجان مکش و ابزار باز کردن پلاستیک استفاده کنید تا جلوی پانل جلویی را آزاد کنید.


تعمیر


گام 7:
نوبت پلاستیکی را بردارید تا مهر و موم خلاء را بر روی فنجان مکش قرار دهید.فنجان مکش را از مونتاژ صفحه نمایش حذف کنید.


تعمیر


 

گام 8: باز کردن گوشی
آی فون را با چرخاندن صفحه کلید دکمه انتهایی مونتاژ پانل جلو از پشت مورد باز کردن، با استفاده از بالا از تلفن به عنوان یک لولا.کلیپ های چندگانه در امتداد لبه بالایی پانل جلو، لولایی جزئی را تشکیل می دهند.

در طی بازسازی، کلیپ ها را درست زیر لبه بالایی موارد عقب قرار دهید. سپس، پانل جلویی را به سمت بالا بکشید تا لبه بالایی آن با قسمت عقب فلاش شود.


تعمیر


گام 9:
نمایشگر را در حدود 90 درجه زاویه باز کنید و آن را در برابر چیزی قرار دهید تا بتوانید آن را در حالی که در حال کار بر روی گوشی هستید نگه دارید.یک نوار لاستیکی را اضافه کنید تا زمانی که شما کار می کنید، صفحه نمایش را ایمن نگه دارید. این مانع از فشار بیش از حد بر روی کابل های صفحه نمایش است.


تعمیر


گام 10 :حذف پیچ اتصال براکت باتری باتری
پیوندهای فیلیپس زیر را از براکت اتصال دهنده باطری خارج کنید:
یک پیچ 2.2 میلی متری


تعمیر


گام 11:
حذف آداپتور متصل کننده باتری فلزی از آی فون.


تعمیر


 

مرحله 12 :قطع اتصال باتری
از یک ابزار باز کردن پلاستیک استفاده کنید تا به آسانی اتصال دهنده باطری را از سوکت خود بر روی صفحه منطقی بکشید.

مراقب باشید تنها در اتصال باتری، و نه سوکت در هیئت مدیره منطق. اگر شما بر روی سوکت منطقی سوکت شوید، ممکن است کل اتصال را قطع کنید.


تعمیر


گام13:

از بین بردن پیچ و مهره براکت های مونتاژ پانل جلو .پنج پنل فیلیپس زیر را برداشته و پایه پنل پانل جلویی را بردارید:

سه پیچ 1.2 میلی متری

یک پیچ 1.7 میلی متری

یک پیچ 3/1 میلیمتر

قرار دادن اشتباه این پیچ ها در هنگام بازسازی آسیب دائمی به هیئت منطق آیفون شما خواهد شد.

 


تعمیر


گام 14:
براکت جداگانه کابل مونتاژ پانل جلو را از صفحه منطق جدا کنید.

 


 

تعمیر


گام 15:
استفاده از یک spudger یا ناخن برای قطع اتصال دوربین جلو و دوربین کابل سنسور.

در چهار مرحله بعد، مراقب باشید تنها بر روی اتصالات کابل، و نه بر روی سوکت های خود را در هیئت مدیره منطق.


تعمیر


 

گام16:
برای جدا کردن اتصال کانکتور کابل صفحه اصلی از یک spudger یاناخن استفاده کنید.


تعمیر


گام 17:
اطمینان حاصل کنید که قبل از قطع و وصل کردن کابل در این مرحله، باتری قطع شود.برای اتصال کابل اتصال داده به صفحه نمایش، از یک spudger یا یک ناخن استفاده کنید.

هنگام جمع آوری گوشی خود، کابل داده ای ممکن است از اتصال آن پدیدار شود. در هنگام روشن شدن گوشی شما این می تواند خطوط سفید یا صفحه خالی باشد. در صورتی که این اتفاق می افتد، به راحتی کابل را روشن کنید و گوشی را روشن کنید. بهترین راه برای روشن کردن سیم تلفن، قطع اتصال و اتصال مجدد باتری است.


تعمیر


 

گام 18:
برای قطع اتصال کانکتور کابل دیجیتایزر از انتهای مسطح یک spudger استفاده کنید.هنگام اتصال مجدد کابل دیجیتایزر، مرکز اتصال را فشار ندهید. یک پایان اتصال را فشار دهید، سپس انتهای مخالف را فشار دهید. فشار دادن در مرکز اتصال می تواند جزء خم شود و آسیب دیجیتایزر را ایجاد کند.


تعمیر


 

مرحله 19: جدا کردن مونتاژ پانل جلو و موارد عقب
مونتاژ پانل جلو را از قسمت عقب بردارید.


تعمیر


گام 20: باتری
اولین برگه چسب باتری را از لبه سمت راست پایین باتری باز کنید.با استفاده از انگشتان دست یا انگشتان دست و پا، و در هنگام کار در نزدیکی باتری، بسیار دقیق باشید. باتری یک لیتیوم یون باتری می تواند مواد شیمیایی خطرناک را آزاد کند و باعث آتش سوزی شود.

در صورت تمایل، قبل از ادامه، شما می توانید دو پیچ فیلیپس را که لرزاننده را برداشته اند بردارید و لرزاننده را خارج کنید تا بتوانید بیشتر برای استخراج نوارهای باتری موفقیت آمیز باشد.


تعمیر


گام 21:
سعی کنید نوارها را در این روش صاف و بدون چروک نگه دارید؛ نوار های چروک خورده با هم به هم می چسبند و به جای تمیز کردن کشیدن از بین می روند.

به آرامی برگه چسب را از باتری، به طرف پایین آیفون بیرون بکشید.برای جلوگیری از پاشیدن نوار چسبناک، مراقب باشید که آن را در برابر لرزاننده یا اجزای دیگر در نزدیکی باتری قرار ندهید.

بطور پیوسته بکشید، فشار ثابت را در نوار نگه دارید تا از بین باطری و قسمت عقب خارج شود. برای بهترین نتایج، نوار را در زاویه 60 درجه یا پایین بکشید.

نوار طول آن را به طول چندین بار گسترش می دهد. در صورت لزوم، کشیدن و بارگیری نوار را در نزدیکی باتری ادامه دهید.

اگر معافیت نوار، به دقت به آن را بازیابی با موچین خود را (بدون آسیب رساندن به باتری) و ادامه کشیدن. اگر نوار زیر باتری تخریب شده و قابل بازیابی نیست، با مراحل زیر ادامه دهید.



 

مرحله 22: تکرار برای نوار دوم

وقتی نوار دوم را برداشته اید، باتری را پایین نگه دارید، یا نوار ممکن است باتری را از روی آن جدا کند.اگر هر دو نوار چسب را با موفقیت برداشته اید، دو مرحله بعدی را رها کنید.

مرحله 23: iOpener
اگر هر کدام از نوارهای چسبنده خالی شده و باتری در قسمت عقب گیر افتاده باشد، یک iOpener را تهیه کنید یا از خشک کن موی خود استفاده کنید تا جلوی پشتی را مستقیم در پشت باتری گرم کنید. این باید کمی برای گرم کردن راحت باشد.

بیش از حد آیفون ممکن است بت را بسوزاند


تعمیر


 

گام 24:
آیفون را به عقب بچرخانید و قطعه ای از نخ دندان یا رشته قوی را پشت سر باتری قرار دهید. سپس، به آرامی به جلو و عقب در یک حرکت پاشیدن برای جدا کردن چسب.یک جایگزین قوی برای نخ رشته گیتار بدون رشته، مانند یک رشته 0.009 E از مجموعه 12 رشته است.

به جای آن، یک کارت پلاستیکی بین طرف مورد باتری و مورد عقب قرار دهید.

کارت خود را در ناحیه بین دکمه کاهش صدا (-) و لبه بالایی باطری قرار ندهید، یا ممکن است به کابل کنترل صدا که در زیر قرار دارد آسیب برساند.

بر روی صفحه منطق نخورید و یا ممکن است به گوشی آسیب برساند.

برای جلوگیری از خم شدن باتری، کارت را به اندازه مسطح نگه دارید، که ممکن است به آن آسیب برساند و باعث شود مواد شیمیایی خطرناک را آزاد کند یا آتش بگیرد. از هر وسیله ای برای برداشتن باتری استفاده نکنید.

کارت را به دورتر فشار دهید تا چسب پشت باتری را شکست دهد.


تعمیر


گام 25: از بین بردن باتری
باتری را از آی فون بردارید.اگر باتری جایگزین خود را در یک آستین پلاستیکی قرار دهید، قبل از نصب، آستین را با کشیدن آن از کابل روبان حذف کنید.

هنگام نصب باتری، برای جایگزینی نوارهای چسب باتری خود، به این راهنمای مراجعه کنید.پس از بازسازی مجدد سختی انجام دهید. این می تواند چندین مسائل را حل کند و عیب یابی را ساده کند.


تعمیر


 

مقالات به روز را با دیجیکو مطالعه کنید.

1 دیدگاه

  1. تعمیرکار حرفه ای ایفون سراغ ندارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *