کابل شبکه

ساخت کابل شبکه دیدگاه خود را بنویسید

ساخت کابل شبکه:
نحوه ایجاد یک کابل شبکه یا کابل اترنت:
خرید کابل های شبکه می تواند بسیار گران باشد و از قبل ساخته شده طول همیشه طول شما نیاز نیست. ساخت کابل اترنت با یک جعبه دسته دسته 5E کابل اترنت و اتصالات RJ-45 که به انتهای برش طول کابل مورد نظر شما متصل است، آسان است.

برای آشنا بیشتر با کابل شبکه می توانید مقاله کابل شبکه را مطالعه نمایید.


کابل


 

کابل شبکه  فله  رده 5E یا CAT5e:

(شما همچنین می توانید از کابل های رده 6 یا CAT6 استفاده کنید که مشخصات عملکرد بالاتری دارد و حدود 20٪ گران تر از CAT5e است.)


کابل


 

فیدر RJ45 فشرده برای CAT-5eیا فیدر RJ45 فشرده برای CAT-6 (شما می توانید با کلیک بر روی سوکت شبکه انواع مختلف سوکت شبکه را از فروشگاه دیجیکو خرید اری کنید.)


سوکت شبکه RG45 CAT5


ابزارآچار سوکت زن : شما می توانید با کلیک بر روی آچارسوکت زدن این کالا را از فروشگاه دیجیکو تهیه نمایید.



 

دو نوع از کابل های شبکه که شما می توانید، Straight Through و Crossover وجود دارد.

به طور مستقیم از طریق کابل های شبکه کابل استاندارد مورد استفاده برای تقریبا تمام اهداف است و اغلب به نام “کابل های پچ” نامیده می شود. به شدت توصیه می شود که سفارش رنگ را همانطور که نشان داده اید کپی کنید. توجه داشته باشید که جفت سبز در کنار هم نیست، همانطور که همه جفتهای دیگر هستند. این پیکربندی اجازه می دهد تا سیم های طولانی تر اجرا شود.


کابل


کابل های کراساور:

هدف کابل کراساور اترنت مستقیم اتصال یک کامپیوتر به کامپیوتر (یا دستگاه) دیگر بدون رفتن از طریق روتر، سوئیچ یا هاب.

در اینجا چگونگی ایجاد یک کابل استاندارد:

بر روی غلاف پلاستیکی حدود 1 اینچ (2.5 سانتیمتر) از انتهای کابل برش برش بگیرید. ابزار فشاری دارای تیغ تیغه ای است که با استفاده از ترفند عمل می کند.

باز کردن و جفت کردن رنگ های مشابه.

کابل


سیم را بین انگشتان خود قرار دهید و آنها را درست بچرخانید. منظور از رنگ، درست است.

کابل


استفاده از قیچی ها را به طور مستقیم بر روی 8 سیم به منظور کوتاه کردن آنها به 1/2 اینچ (1.3 سانتی متر) از آستین برش تا پایان سیم استفاده کنید.
همه 8 سیم رنگ رنگ نشده را به هم وصل کنید. موقعیت آستین پلاستیکی آبی را بیاموزید. همچنین توجه داشته باشید که سیم ها تا پایان تمام می شوند.

کابل


نمایش از بالا. تمام سیمها تمام راه هستند. هیچ سیم کوتاهی وجود ندارد.
WRONG WAY :
توجه داشته باشید که آستین پلاستیکی آبی داخل کانکتور نیست که بتوان آن را به جای قفل قرار داد. سیمها خیلی طولانی هستند سیم ها باید 1/2 اینچ را از آستین برش آبی روشن کنند.

کابل


WRONG WAY :
توجه داشته باشید که سیمها تا انتهای اتصال به اینترنت متصل نیستند.
خراب شدن کابل … با دقت محل اتصال را به Crimper اترنت و cinch پایین در دستگیره محکم. زبانه های اسپلیشی مس در اتصال به هر یک از هشت سیم وارد می شود. همچنین یک برگه قفل وجود دارد که آستین پلاستیکی آبی را در جای مناسب برای فشرده سازی فشرده نگه می دارد. هنگامی که کابل را از سیم کشی برداشته اید، آن پایان برای استفاده آماده است.
برای یک کابل “Straight Through” استاندارد، تمام مراحل و دستور رنگ سیم را در انتهای دیگر کابل تکرار کنید. برای یک کابل متقاطع، انتهای دیگر یک سفارش رنگ متفاوت به دست می دهد که همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است.

کابل

اطمینان حاصل کنید که قبل از نصب آنها کابل را آزمایش کنید. یک تستر ارزان قیمت این کار را بسیار خوب انجام می دهد.
نکته :
کابل کابل Ethernet CAT-5، CAT-5e یا CAT-6 حداکثر طول کابل 328 فوت یا 100 متر است.
مقالات به روز را با دیجیکو مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *