نحوه استفاده از درگاه HDMI در لپ تاپ دیدگاه خود را بنویسید

نحوه استفاده از درگاه HDMI در لپ تاپ:
رابط چندرسانه ای با کیفیت بالا (HDMI) مجرایی است که از طریق آن دستگاه ها می توانند صوتی و تصویری با کیفیت بالا (HD) را بین منابع خارجی و گیرنده ها منتقل و دریافت کنند. لپ تاپ هایی با درگاه های HDMI به شما امکان می دهند ویدیو و صدا با کیفیت بالا را روی دستگاه هایی با قابلیت HD مانند تلویزیون و گیرنده های صوتی قرار دهید. استفاده از درگاه HDMI لپ تاپ شما به درستی فقط چند ثانیه طول می کشد و دستگاه را به یک مرکز قدرتمند چندرسانه ای تبدیل می کند

گام1:
یک انتهای کابل HDMI را در درگاه HDMI لپ تاپ خود وارد کنید.

گام2:
انتهای دیگر کابل HDMI را در درگاه HDMI موجود در مانیتور یا گیرنده مانند تلویزیون HD ، ضبط کننده فیلم یا سخت افزار پخش صدا قرار دهید.

گام3:
مانیتور یا گیرنده متصل شده خود را بر روی حالت ورودی یا کانال مورد نظر مانند “AUX” یا “Line In” مورد نظر تنظیم کنید تا از طریق لپ تاپ صدا یا HD را دریافت کنید. در مقابل ، اگر قصد دارید محتوای آن را در لپ تاپ دریافت کنید ، می توانید مانیتور یا گیرنده را بر روی هر کانال خروجی دلخواه تنظیم کنید.

گام4:
اگر قصد دارید آن را در مانیتور متصل یا گیرنده متصل کنید ، فیلم HD یا محتوای صوتی لپ تاپ را پخش کنید. برعکس ، اگر قصد دریافت فیلمبرداری و ضبط ویدیوی HD یا صوتی را در رایانه دارید ، تیونر تلویزیون یا نرم افزار ضبط لپ تاپ خود را راه اندازی کنید.

مقالات به روز را بافروشگاه دیجیکو مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *