کابل شارژر

نحوه انتخاب یک کابل شارژر دیدگاه خود را بنویسید

نحوه انتخاب یک پورت USB خوب و کابل شارژ برای تلفن همراه شما :

اکثر ما چند پورت USB و کابلهای شارژ برای تلفن همراه خود داریم، یعنی یک نفر در خانه، یکی در دفتر، یک همراه با لپ تاپ ما و غیره.آیا شما با مشکل شارژ آهسته مواجه می شوید یا بدتر از آن، قادر به شارژ با کابل USB اضافی که شما خریداری کرده اید؟ شاید بعد از خواندن این راه حل پیدا شود.

نکات خرید  یک پورت USB خوب و کابل شارژ برای تلفن همراه :

اول از همه، اگر چه اکثر کابل های USB از نظر ظاهر خارجی شبیه به نظر می رسند، ممکن است در داخل کابل متفاوت باشند، و احتمالا آماده است که چرا برخی از کابل های USB قادر به شارژ تلفن همراه خود نیستند، اما برخی از آنها می توانند شارژ شوند، اما بسیار کند نرخ، بعضی ها فقط به عنوان کابل USB اصلی که با گوشی شما عرضه می شود، به خوبی کار می کنند و برخی حتی می توانند سریعتر از کابل اصلی شارژ کنند.

5 سیم در داخل کابل USB 1 و USB 2 وجود دارد و کابل USB 3.0 نیز بیشتر است. از آنجا که بسیاری از تلفن های همراه امروزه از اتصال USB 2.0 استفاده می کنند، بنابراین USB 3.0 از موضوع ما خارج شده است.


کابل شارژر

 

 


 

سیم های 5 عبارتند از:

2x خطوط داده 28 AWG
2x 20-28 هادی برق AWG
سيم تخليه 1x
و این 5 سیم به 5 پین در اتصال micro-USB متصل شده است.

در واقع، دو نوع کابل USB وجود دارد:

به طور کامل و زیر کانال. تفاوت اصلی آنها این است که کابل های دارای امتیاز کامل می توانند برای دستگاه های معمولی که با نرخ سیگنال 480 مگابیت در ثانیه (با سرعت بالا) عمل می کنند، استفاده شود، در حالی که فرکانس کانال 1 با نرخ 1.5 مگابیت بر ثانیه (سرعت استاندارد) سیگنالینگ است. ساخت و ساز در داخل کابل به طور کامل رتبه و کابل زیر کانال متفاوت است.


لب تاب

 

 


 

همانطور که می توانید از نمودار بالا مشاهده کنید، کابل USB با قیمت کامل با محافظ و فویل آلومینیومی محافظت می شود.

شما احتمالا می توانید برخی از کد های چاپ شده با کابل USB با کیفیت خوب را مشاهده کنید، از جمله موارد زیر است:

“28AWG / 2C و 24AWG / 2C” یا “28AWG / 1P + 24AWG / 2C”.

کد اول به طور معمول مشخصه جفت سیگنال داده است، که معمولا 28AWG است. “2C” به معنای 2 هادی، و “1P” یا “1Pr” به معنای 1 جفت است. “2C” و “1P” اساسا یکسان هستند.

بخش مهم کد دوم است که مشخصه جفت توزیع قدرت است. حداقل مورد نیاز 28AWG و پایین تر از AWG است. این به این دلیل است که سیم AWG پایین تر متفکر است و بنابراین مقاومت الکتریکی پایین تر است.

بنابراین، شارژ با یک کابل USB 28AWG / 1P + 28AWG / 2C به طور معمول کندتر از کابل 28AWG / 1P + 24AWG / 2C است.

یک کابل USB خاصی با یک فریت میله ای در یک طرف عرضه می شود که عملکرد آن فیلتر کردن نویز فرکانس بالا برای بهبود انتقال سیگنال است

به عنوان نتیجه گیری، هنگام خرید کابل USB اضافی برای شارژ تلفن همراه خود، باید به دنبال:

پشتیبانی از USB 2.0
سرعت انتقال داده 480 مگابیت در ثانیه
بسته بندی اشاره می کند که یک کابل “شارژ” و نه تنها یک “داده” کابل است
هادی برق 24AWG / 2C یا بهتر (برای سرعت شارژ سریعتر)

به یاد داشته باشید فقط به اطلاعات مربوط به بسته بندی کابل نگاه نکنید. گاهی اوقات شما مشخصات مشخص شده در کابل را با آنچه در بسته بندی ذکر شده است پیدا خواهید کرد.

در ادامه به معرفی چند نمونه از کابل شارژهای اصلی در فروشگاه دیجیکو ارائه شده است می پردازیم:

کابل شارژ و دیتا  ایفون مگنتی مارک بیسوس:

کابل شارژ ایفون مارک بیسوس فوق العاده کابل با کیفیت و صد در صد اورجینال بوده . کابل شارژ و دیتا ایفونمناسب ایفون 5 ،6 ، 7 ، 8 ، و ایفون ایکس میباشد. کابل شارژ موبایل اپل مارک بیسوس به صورت اهنربایی و یامگنتی میباشد و دلیل خاص بودن کابل شارژ بیسوس خاصیت مگنتی میباشد. جنس کابل شارژ لایتنینگ از PVC مقاوم و با روکش زره دار پوشش داده است . اندازه کابل شارژ ایفون 120 سانتی متر و جریان عبوری 2 امپر برای شارژ به این کابل اختصاص داده شده است.



 

کابل شارژ اپل اورجینال با تائیدیه ریجیستری امریکا :

کابل لایتنینگ اپل اصلی به همراه تائیدیه امریکا مناسب برای IPOD- IPAD-IPHONE  میباشد ، کیفیت ساخت بالایی دارد و وسیله‌ای مناسب برای شارژ یا اتصال دستگاه‌های اپل به درگاه USB است. این محصول به دلیل اورجینال بودن

بعد از یه مدت زمان استفاده پیغام استاندارد مربوط به اپل را نمیدهد .افرادی که قصد خرید کالای اورجینال با REGISTERED IN U.S.A  را دارند میتوانند این محصول را با متراژ ۱۲۰ میلیمتر خریداری نمایند.



 

کابل میکرو USB مخصوص شارژ و دیتا موبایل و تبلت با جریان عبوری ۳ امپر (مارک فرانت) با کانکتور فلزی:

کابل میکرو مشکلات گذشته که برای شارژ دستگاه‌های الکترونیکی مجبور بودیم از شارژر مخصوص به آن دستگاه استفاده کنیم، اگر هم قرار بود برای مدت کوتاهی جایی بمانیم می‌بایستی برای تک‌تک دستگاه الکترونیکی خود،شارژر مخصوص به آن را نیز ببریم؛ علاوه بر آن فقط می‌توانستیم از برق شهری برای شارژ استفاده کنیم. اما اکنون وضعیت تغییر کرده است، دیگر از دست شارژرهای بزرگ و دست و پاگیر راحت شده‌ایم. دیگر می‌توانیم با یک کابل هم گوشی موبایل، دوربین، تبلت، موزیک پلیر و دیگر دستگاه الکترونیکی خود را شارژ کنیم و هم عکس، فیلم و موسیقی مورد علاقه‌مان را به دستگاه الکترونیکی دیگری منتقل کنیم. خیالمان راحت شده است در مکان‌هایی که دسترسی به برق شهری نداریم نیز می‌توانیم گوشی موبایل، تبلت و سایر دستگاه‌های الکترونیکی را توسط شارژرهای همراه (پاوربانک)، لپ‌تاپ و یا از طریق شارژر فندکی شارژ کنیم.
کابل‌های گوشی و تبلت جایگزین شارژرهای بزرگ و سنگین شده‌اند.


کابل میکرو USB مخصوص شارژ و دیتا موبایل و تبلت با جریان عبوری 3 امپر (مارک فرانت) با کانکتور فلزی


کابل شارژر سه سره (TYPE-C-APPLE-MICRO) مارک WK:

مشخصات فنی

  • نوع رابط‏ کابل شارژر:‏ USB به Lightning، MicroUSB و USB Type‎-C
  • طول کابل‏:‏ ۱۰۰سانتی متر
  • نوع ‏کابل شارژر :‏ ساده با روکش فلت مقاوم در برابر تنیدگی و کشیدگی
  • نوع کاربری‏:‏ شارژ و انتقال اطلاعات


 

کابل های شارژر اصل را از فروشگاه دیجیکو خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *