تکنولوژی

پیشرفته ترین برنامه های موبایل  2018 دیدگاه خود را بنویسید

8 جدیدترین و پیشرفته ترین برنامه های موبایل  2018:

در حالی که ساختن فناوری مناسب برای توسعه برنامه های تلفن همراه، یکی از شایع ترین چالش هایی که برای توسعه دهندگان بوجود می آورد، انتخاب و تکمیل آخرین فن آوری های توسعه برنامه های تلفن همراه است. این برنامه توسعه اندروید، توسعه برنامه iOS یا برنامه توسعه متفاوتی از برنامه تلفن همراه متقابل پلتفرم است، افزودن فناوریهای توسعه دهنده برنامه تلفن همراه شما ممکن است برنامه تلفن همراه شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

برای کمک به شما، پس از انجام تحقیقات ما در مورد آخرین روند توسعه برنامه های تلفن همراه، در اینجا شما را با هشت آخرین و پیشرفته ترین برنامه های توسعه تلفن همراه برنامه که در حال حاضر در مقیاس وسیع برای توسعه از برنامه های کاربردی موبایل برای آندروید و سیستم عامل iOS است .

آندروید Jetpack:

یکی از جدیدترین تکنولوژی های توسعه برنامه های تلفن همراه، که به طور فزاینده ای در میان توسعه دهندگان برنامه های موبایل محبوب می شود، Android Jetpack است. اساسا مجموعه ای از اجزای نرم افزار آندروید، ابزار و بهترین شیوه ها است، و توسعه دهندگان برای ایجاد برنامه های با کیفیت بالا و قوی اندرویدی در یک زمان بسیار کوتاه، را آسان تر می کنند. اگر بخواهید برخی از برنامه های واقعا عالی آندروید را توسعه دهید، مطمئن شوید که این ابزار دستی را به مجموعه ای از آخرین فن آوری های توسعه برنامه های تلفن همراه اضافه کنید.

Kotlin:

در حالی که جاوا همیشه زبان اصلی برای توسعه برنامه های کاربردی اندروید است، Kotlin یک زبان برنامه نویسی استاتیک تایپ شده است که یکی از فناوری های توسعه نرم افزار تلفن همراه انقلابی است که امروزه برای توسعه برنامه های کاربردی آندروید استفاده می شود. با توجه به محدودیت های جاوا، Kotlin برای توسعه دهندگان اندروید قطعا پاسخ مدرن به جاوا است.

Flutter :

Flutter که توسط Google ایجاد شده است، یک SDK توسعه نرم افزار مبتنی بر منبع باز است که برای ساختن رابط های بومی با کیفیت بالا، متقابل مادری برای سیستم عامل های آندروید و iOS مورد استفاده قرار می گیرد. به جای جاوا اسکریپت، Flutter از Dart، یک زبان برنامه نویسی نسبتا جدید، برای کمک به توسعه دهندگان رابط های بومی در عرض چند دقیقه استفاده می کند. با توجه به انعطاف پذیری آن در توسعه، امروزه یکی از محبوب ترین و گسترده ترین تکنولوژی های توسعه نرم افزار تلفن همراه است.

React Native:

علاوه بر این علاوه بر این لیست آموزنده از فن آوری های توسعه تلفن همراه، React Native یک چارچوب منبع باز است که توسط فیس بوک توسعه یافته است تا به توسعه دهندگان برنامه های تلفن همراه بومی متقابل را با استفاده از تنها جاوا اسکریپت و ReactJS بسازد. برنامه های Android و iOS Cross-platform توسعه یافته با احساس React Native، نگاه و عملکرد دقیقا مانند برنامه های بومی، و React Native یکی از بیشترین تکنولوژی های توسعه برنامه های کاربردی تلفن همراه امروز است.

Fabric:

یک برنامه زیبای برنامه طراحی شده است تا تیم توسعه دهنده برنامه تلفن همراه خود را در درک کامل اینکه چگونه برنامه شما در حال انجام است، در زمان واقعی و در هر مرحله طراحی کرده است. از توسعه تا استقرار و فراتر رفتن، Fabric همه چیز را برای کمک به توسعه دهندگان برنامه های بهتر را سریع تر می کند. توانایی جمع آوری سرویس های برنده جایزه مانند پاسخ ها، Crashlytics، AdMob و Fastlane در یک مکان، باعث می شود Fabric یکی از محبوب ترین فن آوری های توسعه برنامه های موبایل در بین توسعه دهندگان باشد.

Codota:

اگر شما یک نوع توسعه دهنده هستید که همیشه کد زیادی را بنویسید، این ابزار هوش مصنوعی ساخته شده است که زندگی شما را ساده کرده است. Codota به شما یک روش فوق العاده برای کد کردن سریع تر و دقیق با خطاهای کمتری کمک می کند و زمان و تلاش زیادی را برای شما به ارمغان می آورد. تنها محدودیت Codota این است که در حال حاضر با IDE های جاوا، مانند IntelliJ یا Android Studio ادغام می شود. با این حال، طبق سایت رسمی Codota، Codota در آینده نزدیک از تکنولوژی های پیشرفته تر برنامه های کاربردی تلفن همراه پشتیبانی خواهد کرد.

Figma:

اگر چه ما در حال صحبت کردن در مورد فن آوری های توسعه برنامه های تلفن همراه در این مقاله ، ما نمی توانست چشم پوشی اضافه کردن این ابزار طراحی عالی به لیست ما از روند تکنولوژی توسعه برنامه های تلفن همراه. به عنوان نخستین ابزار طراحی رابط مبتنی بر مرورگر اعلام شده، فیگام هم طراحان و هم طراحان را برای ایجاد رابط کاربری کامل کاربردی برای برنامه های تلفن همراه خود تسهیل می کند. بنابراین اگر شما یک طراح تقاضای توسعه دهنده هستید، مطمئن باشید که این ابزار دستی را به ستون جدیدترین تکنولوژی های توسعه برنامه های خود اضافه کنید.

Firebase:

Firebase یک سیستم جامع از برنامه های مختلف توسعه برنامه های کاربردی تلفن همراه است که به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا سریعا بدون آسیب رساندن به کیفیت برنامه، برنامه های کاربردی موبایل را به صورت چشمگیر و جذاب ارائه دهند. پشتیبانی از هر دو Android و iOS، Firebase یکی از بهترین فن آوری های توسعه برنامه های تلفن همراه برای ساخت برنامه های یکپارچه با پایگاه داده زمان واقعی می باشد. به عنوان یک شروع، شما می توانید برنامه Firebase Free ‘Spark’ را امتحان کنید که دارای ذخیره سازی 5 گیگابایتی با امکانات محدود است.

مقالات به روز را با فروشگاه دیجیکو بخوانید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *