کابل تبدیل TYPE-C به SATA دیدگاه خود را بنویسید

کابل تبدیل TYPE-C به SATA :

کابل تبدیل TYPE-C به SATA مناسب اتصال هارد 2.5 اینچی و هارد SSD به پورت تایپ سی میباشد. اتصال هارد به پورت TYPE-C USB3.1 سبب افزایش سرعت تا 10 گیگ بر ثانیه میباشد. اتصال دهنده هارد اکسترنال برای درایوهای 2.5 اینچی SATA – SATA SSD / HDD به USB C Cable (USB31CSAT3CB) است.

کابل تبدیل TYPE-C به SATA

درباره کابل تبدیل TYPE-C به SATA :
منبع تغذیه خارجی: این آداپتور USB C به SATA شما را قادر می سازد تا بدون نیاز به لوازم جانبی دیگر به سرعت به SSD یا هارد 2.5 اینچی SATA 2.5 اینچی خود دسترسی پیدا کنید.
USB POWERED: به راحتی با استفاده از این آداپتور هارد لپ تاپ بدون نیاز به برق خارجی به داده های ارزشمند خود دسترسی پیدا کنید.
ایده آل برای سفر: این آداپتور SATA SSD / HDD دارای رد پای کوچک و طراحی سبک وزن است که کاملاً در کیف حمل شما جا می گیرد. این کانکتور جمع و جور هارد اکسترنال حداکثر قابلیت حمل را ارائه می دهد و آن را به همراهی عالی برای سفر تبدیل می کند.
دسترسی درایو CONVIENENT: سریع هارد دیسک ها یا SSD ها را بدون نیاز به نصب درایوهای خود در محفظه ای با این آداپتور USB Type C به SATA تعویض کنید. این برنامه دسترسی به درایو شما را برای انتقال داده ها ، شبیه سازی درایو و برنامه های پشتیبان داده فراهم می کند.
عملکرد با سرعت بالا: این کابل SATA به USB-C به شما امکان می دهد از سرعت USB 3.1 Gen 2 با سرعت انتقال تا 10 گیگابیت بر ثانیه استفاده کنید.

فوق العاده قابل حمل و بدون نیاز به برق خارجی:
با استفاده از این آداپتور به سبک کابل ، هرجا که می خواهید می توانید به سرعت به داده های ارزشمند خود دسترسی پیدا کنید. دارای USB است ، بنابراین نیازی به آداپتور خارجی نیست و دارای طراحی جمع و جور و سبک است که می توانید به راحتی آن را در کیف لپ تاپ یا کیف حمل خود قرار دهید.

USB

دسترسی راحت به درایو :
کابل آداپتور به شما امکان می دهد هارد دیسک ها یا SSD ها را بدون نیاز به نصب درایوها در محفظه به سرعت تعویض کنید. می توانید داده ها را از SSD یا HDD 2.5 اینچی به سرعت کپی یا بازیابی کنید.این برنامه به شما امکان می دهد با انتقال سریع USB 3.1 Gen 2 (10 گیگابیت بر ثانیه) برای انتقال داده ها ، شبیه سازی درایو و برنامه های پشتیبان گیری داده به درایو خود دسترسی داشته باشید.

HDD, SSD, USB, SATA

به راحتی با USB-C وصل شوید :
کانکتور یکپارچه و با کاربری آسان USB Type-C کوچک و برگشت پذیر است ، که این امر باعث می شود درج آسان تری داشته باشید.می توانید دوشاخه را با هر دو طرف رو به بالا متصل کنید ، این بدان معناست که خطر آسیب کمتری به پورت های شما وارد می شود و ناامیدی کمتری ایجاد می شود

USB C, USB-C

توضیحات محصول :
اندازه: 2.5 اینچ
برای دسترسی سریع به درایو خارجی خود ، از پورت USB-C on در جدیدترین MacBook ، Chromebook Pixel ™ یا لپ تاپ دیگر استفاده کنید. این آداپتور به سبک کابل به شما امکان می دهد از پورت USB Type-C to برای اتصال مستقیم لپ تاپ خود به هارد دیسک 2.5 اینچی یا هارد دیسک و دسترسی به آن از طریق USB 3.1 بسیار سریع Gen. 2 (10Gbps) استفاده کنید. سریع است و اتصال آسان به درایوهای SATA بدون نیاز به لوازم جانبی دیگر.

فوق العاده قابل حمل و بدون نیاز به برق خارجی:
با استفاده از این آداپتور به سبک کابل ، هرجا که می خواهید می توانید به سرعت به داده های ارزشمند خود دسترسی پیدا کنید. این دستگاه از USB استفاده می کند ، بنابراین نیازی به آداپتور خارجی نیست و دارای طراحی جمع و جور و سبک است که می توانید به راحتی آن را در کیف لپ تاپ یا کیف حمل خود قرار دهید.

دسترسی راحت به درایو:
کابل آداپتور به شما امکان می دهد هارد دیسک ها یا SSD ها را بدون نیاز به نصب درایوها در محفظه به سرعت تعویض کنید. می توانید داده ها را از SSD یا HDD 2.5 اینچی به سرعت کپی یا بازیابی کنید. این برنامه به شما امکان می دهد با انتقال سریع USB 3.1 Gen 2 ، برای انتقال داده ها ، شبیه سازی درایو و برنامه های پشتیبان گیری داده به درایو خود دسترسی داشته باشید.

به راحتی با USB-C وصل شوید:
کانکتور یکپارچه و با کاربری آسان USB Type-C کوچک و برگشت پذیر است ، که این امر باعث می شود درج آسان تری داشته باشید. می توانید دوشاخه را با هر دو طرف رو به بالا متصل کنید ، این بدان معناست که خطر آسیب کمتری به پورت های شما وارد می شود و ناامیدی کمتری ایجاد می شود.

از سرعت USB 3.1 Gen 2 استفاده کنید:
USB 3.1 Gen 2 پهنای باند و سرعت بیشتری با سرعت انتقال فایل تا 10 گیگابیت بر ثانیه به شما می دهد – دو برابر سرعت USB 3.0 (USB 3.1 Gen 1). این به شما امکان می دهد از عملکرد بالای جدیدترین SSD ها و هارد دیسک ها استفاده کنید ، در حالی که تنگناهای انتقال داده ها را کاهش می دهید.

کابل تبدیل TYPE-C به SATA

کابل تبدیل TYPE-C به SATA اصل را از فروشگاه دیجیکو خرید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *