کابل پروگرام دستگاه PLC دیدگاه خود را بنویسید

کابل پروگرام دستگاه PLC :

کابل پروگرام دستگاه PLC دارای 3 متر طول بوده و با یک سر سوکت 9 پین سریال ماده RS232 و سر دیگر 8 پین گرد نری برای انتقال دیتا برای پروگرام کردن دستگاه PLC استفاده می شود. جنس کابل از نوع با کیفیت بوده و با سر سوکت های پرسی برای مصارف صنعتی مناسب است. این نوع کابل پروگرام برای اکثر دستگاه های PLC مورد استفاده قرار میگیرد.

دستگاه PLC :

PLC یا کنترل کننده منطقی برنامه‌پذیر (programmable logic controller) رایانه‌ای تک منظوره است که از آن بیشتر برای کنترل فرآیندهای مکانیکی یا صنعتی مانند خطوط تولید استفاده می‌کنند. امروزه از PLCها در کاربردهای متفاوت به ویژه در صنعت به طور گسترده‌ای استفاده می‌شود.

دستگاه PLC را می توان به یک کامپیوتر شبیه دانست اما باین فرق که برای منظور خاصی برنامه ریزی شده است. دستگاهای PLC جایگذینی مناسب برای مدارات فرمان الکتریکی درکلیه فرآیند های صنعتی می باشند، که کنترل فرآیند رابه صورت منطقی انجام می دهند. کنترل منطقی عبارت است از کنترلی که در آن صدور فرمانها ،مستلزم براورده شدن یکسری توابع وخواست های منطقی باشد و دستگاه PLC می تواند این نیاز را برطرف کند.کابل برنامه نویسی uxcell 8P Mini Din نر به ماده DB9 RS232 PLC 10Ft است.
رنگ سیاه؛ مواد اصلی: پلاستیک ، فلز می باشد.طول کابل3 متر / 10Ftاست ونوع اتصال: RS232 DB9 پین ماده به 8P Mini Din نراست.

کابل پروگرام دستگاه PLC


مشخصات:
طول کابل 10 فوت
اتصال دهنده ماده به نر
شماره مدل a16031000ux0752
شماره قطعه a16031000ux0752

توضیحات محصول :
کابل برنامه نویسی 8P Mini Din نر به ماده DB9 RS232 PLC 10Ft
برای اتصال بین رایانه و دستگاههای سریال استفاده شده و سیگنالهای بین آنها را انتقال دهید. به شما امکان می دهد از پل یا اتصال بین رایانه شخصی و رابط پورت سریال استفاده کنید. این محصول غیر OEM است.

کابل پروگرام دستگاه PLC اصل را از فروشگاه دیجیکو خرید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *