دانگل M9 PLUS بی سیم به HDMI دیدگاه خود را بنویسید

دانگل M9 PLUS بی سیم به HDMI یا مبدل WIFIبهHDMI :

دانگل HDMI برای پخش تصویر، موزیک و ویدئو از تلفن همراه بر روی تلویزیون مورد استفاده قرار می گیرد.دانگل M9 پلاس کاربردی به صورت وایرلس و از طریق Wi-Fi متصل می شود . این دانگل قابل استفاده برای تلفن  های همراه و تبلت  های android و IOS می باشد. شما می توانید انواع مالتی مدیا موجود در گوشی موبایل خود را بر روی تلویزیون های واید و یا پروژکتور مشاهده نمائید.دانگل HDMI سازگار با تکنولوژی های DLNA، Miracast و Airplay می باشد. همچنین پشتیبانی از HDMI 1.4 و خروجی در ابعاد ۱۰۸۰P و پخش فیلم و تصاویر با کیفیت Full HD از دیگر مشخصه های این دستگاه است.

سایز کوچک در کنار سبکی و سهولت در استفاده ، از ویژگی های بارز دانگل HDMI  است.  مبدل وای فای به اچ دی ام ای  فایل های قابل Share مثل PDF , Office , فیلم و عکس  از طریق WIFI دریافت نموده و به HDMI تبدیل می نماید. دانگل HDMI  را مستقیما می توان به دستگاه دارای ورودی   HDMI  مانند تلویزیون و ویدیو پرژکتور متصل نمود و فایل های مورد نظر در تبلت یا موبایل را بر روی LCD & LED و ویدیو پرژکتور به نمایش گذاشت.این دانگل مانند یک کامپیوتر کوچک به همراه گیرنده و فرستنده وای فای است و پنلی را در اختیار کاربر می گذارد که می توان از طریق آن محتوای تلفن هوشمند یا تبلت را مانند تصاویر، ویدئوها، موسیقی و … را روی تلویزیون به صورت بی سیم پخش کرد. علاوه بر این، امکان وبگردی و استفاده از تلویزیون به عنوان نمایشگری بزرگ برای دستگاه شما را فراهم می کند.SmartSee Anycast HDMI بی سیم آداپتور صفحه نمایش WiFi 1080P موبایل صفحه نمایش گیرنده آینه Dongle برای iPhone Mac iOS Android به تلویزیون پشتیبانی از پروژکتور Miracast Airplay DLNA است.



صفحه نمایش بی سیم:

آداپتور نمایشگر بی سیم SmartSee می تواند دستگاه تلفن همراه شما را به صورت بی سیم در تلویزیون / پروژکتور / مانیتور خود معکوس یا جریان دهد. فیلم ها ، عکس ها ، فیلم ها را به راحتی در صفحه بزرگ به اشتراک بگذارید. تلویزیون خود را به یک تلویزیون هوشمند تبدیل کنید.


استفاده آسان:

به برنامه یا درایور نیاز نیست. فقط 3 مرحله برای لذت بردن از رسانه در صفحه نمایش بزرگ: Plug-> Connect-> Mirroring با استفاده از حالت Miracast ، DLNA و Airplay. آدرس IP خود را بشناسید و به صورت خودکار با زبان محلی خود مطابقت داشته باشید. توجه: با برنامه هایی که از پروتکل محافظتی مانند Netflix / Amazon Video / HBO go / Hulu Plus sky go / DIRECTV و غیره سازگار نیستندسازگاری گسترده: پشتیبانی از Airplay ، Miracast ، پروتکل DLNA ، یعنی پشتیبانی از iOS 9.0+ ، دستگاه های Android 5.0+ و سری Macbook. در حالی که دستگاه تلفن همراه شما به جدیدترین نسخه ارتقا یافته است ، این آداپتور می تواند به روز شود تا با جدیدترین نسخه به موقع سازگار باشد. یکی بخرید ، هرگز نگران سازگاری نسخه نباشید.


کاربرد گسترده:

با همکاران خود در جلسه مجهز کردن صفحه برای نمایش پروژکتور ، اشتراک PPT ، نامه ، اسناد و سایر مطالب به صورت بی سیم با همکاران تماشا کنید. با دانش آموزان در کلاس تماشا کنید – صفحه نمایش آینه به صفحه بزرگ ، محتوای آموزش را به صورت بی سیم به اشتراک بگذارید. با خانواده در خانه تماشا کنید – صفحه نمایش را به تلویزیون معکوس کنید ، به صورت بی سیم عکس ، فیلم ، فیلم به اشتراک بگذارید. هنگام مسافرت آن را حمل کنید ، تلفن خود را در هر زمان با تلویزیون به اشتراک بگذارید.
به روزرسانی منظم OTA: ما به طور مرتب سیستم عامل را از سرور cloud به روز می کنیم تا ویژگی ها را اضافه کنیم و سازگاری را بهبود ببخشیم ، این دانگل را به wifi خود متصل کنیم و به صورت خودکار ارتقا می یابد ، بنابراین این دانگل می تواند با جدیدترین نسخه iOS / Android شما سازگار باشد / دستگاه ویندوز در هر زمان وقتی اپل یا Android سیستم را به روز می کنند ، شرکت ما ظرف یک هفته نسخه دانگل را به روز می کند. فقط شرکت ما می تواند این کار را به موقع در بازار انجام دهد.

توضیحات محصول :
فروشگاه هوشمند
آداپتور آینه صفحه نمایش anycast
آداپتور نمایشگر بی سیم HDMI چیست؟ آداپتور نمایشگر بی سیم HDMI این است که آنچه را که در دستگاه تلفن همراه خود (تلفن هوشمند / رایانه لوحی) مشاهده می کنید ، به صفحه بزرگ دیگری (تلویزیون / مانیتور / پروژکتور) بکشید.

در خانه: می توانید تلفن / رایانه لوحی خود را در تلویزیون آینه کنید ، نیازی نیست که به تلفن خیره شوید ، با هم تلویزیون تماشا کنید و دستان خود را آزاد کنید.

در هتل: تنظیم تلویزیون یا جعبه تلویزیون کمی دردسرساز است؟ فقط با استفاده از این مورد دستگاه تلفن همراه خود را در تلویزیون یا پروژکتور آینه کنید. در یک اتاق جلسات: نیازی به کابل های دیگر نیست ، فقط کافی است این مورد را وصل کنید تا رایانه لوحی خود را به صورت بی سیم روی پروژکتور آینه کنید.

در کلاس: محتوای دوره های خود را به صورت بی سیم در صفحه نمایش بزرگ به اشتراک بگذارید.

نصب Anycast Dongle بر روی نمایشگر HDMI (تلویزیون / پروژکتور / مانیتور و غیره):

دانگل AnyCast را به درگاه HDMI تلویزیون متصل کرده و تلویزیون را به منبع ورودی مناسب تغییر دهید.

plug anycast into hdmi port

کابل WiFi (هد میکرو USB) را به دانگل AnyCast وصل کنید. کابل USB را به یک آداپتور برق USB خارجی وصل کنید (آداپتور برق داخلی نیست

power the adapter

پس از اتصال ، صفحه AnyCast اکنون در صفحه نمایش شما نشان داده می شود

anycast page shows up

اتصال Anycast Dongle در دستگاه های iOS :
در iPhone / iPad / Mac خود نصب کنید
مرحله 1. AnyCast را در تنظیمات WiFi در iPhone وصل کنید

مرحله 2. به Safari بروید و ورودی 192.168.203.1 را وارد کنید تا به منوی تنظیمات بیایید

توجه: در منوی تنظیمات ، می توانید wifi خانه خود را با کلیک روی “اینترنت” و انتخاب Wifi خانه خود برای اتصال به اینجا متصل کنید. پس از اتصال ، دیگر نیازی به اتصال مجدد نیست. همچنین ، زبان ، رمز عبور Anycast و رزولوشن را می توان توسط خود شما در صفحه تنظیمات تغییر داد.

مرحله 3. مرکز کنترل را در آیفون بالا بکشید و به Airplay mirroring بروید و AnyCast dongle را انتخاب کنید تا آینه شود.

اتصال Anycast Dongle در دستگاه های Android

در دستگاه Android خود نصب کنید
مرحله 1. دکمه موجود در دانگل را فشار دهید تا به حالت Android بروید

مرحله 2. Miracast (نمایشگر بی سیم / نمایش هوشمند / پخش به غیره) را در دستگاه Android خود پیدا کنید و برای شروع آینه با Anycast جفت شوید.

توجه: اگر از Miracast مطمئن نیستید ، می توانید برنامه EZMira ما را برای جفت شدن با دانگل Anycast بارگیری کنید تا مستقیم آینه شود.

برای دسترسی به منوی تنظیمات دانگل Anycast:

  1. AnyCast را در تنظیمات WiFi بر روی دستگاه خود وصل کنید
  2. به یک مرورگر بروید و 192.168.203.1 را در بالای نوار جستجو وارد کنید تا به منوی تنظیمات بیایید ، می توانید تمام تنظیمات Anycast را در اینجا تنظیم کنید.

توجه: با برنامه هایی که از پروتکل محافظتی مانند Netflix / Amazon Video / HBO go / Hulu Plus sky go / DIRECTV و غیره سازگار نیستند

کاربرد گسترده:

با همکاران در جلسه مجهز کردن صفحه برای پروژکتور ، اشتراک PPT ، نامه ، اسناد و سایر مطالب به صورت بی سیم با همکاران تماشا کنید.

با دانش آموزان در کلاس تماشا کنید – صفحه نمایش آینه به صفحه بزرگ ، محتوای آموزش را به صورت بی سیم به اشتراک بگذارید.

با خانواده در خانه تماشا کنید – صفحه نمایش را به تلویزیون معکوس کنید ، به صورت بی سیم عکس ، فیلم ، فیلم به اشتراک بگذارید. هنگام سفر آن را حمل کنید ، تلفن خود را در هر زمان با تلویزیون به اشتراک بگذارید

دانگل M9 PLUS بی سیم به HDMI یا مبدل WIFIبهHDMI اصل را از فروشگاه دیجیکو خرید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *