کابل کنسول سیسکو دیدگاه خود را بنویسید

کابل کنسول سیسکو :

تبدیل کابل کنسول به usb سیسکو 8 رشته ای , پورت LAN را به پورت USB ( با تکنولوژی  RS232 ) تبدیل میکند .بدین منظور از این کابل و یا مبدل برای جابجایی اطلاعات و پروگرم کردن دستگاه های با پورت LAN استفاده میشود .مدیریت این کابل از طریق پورت RJ45 در کامپیوتر انجام میگردد .طراحی فلت این محصول نیز میتواند از قطعی زودهنگام کابل ، جلوگیری کند و همچنین فضای کمتری را اشغال کند .کابل کنسول سیسکو با چیپست FTDI – FT232RL نهایت کیفیت را با سازگاری کامل با اکثر سوئیچ های سیسکو را به ما میدهد .کابل کنسول سیسکو کاربردی بدون نیاز به آداپتور جداگانه به صورت مستقیمبه کامپیوتر و لپ تاپ شما متصل شده  و با اکثر سیستم عامل ها نیز سازگاری دارد .اگر کابل مورد نیاز شما RS232 باشد , میتوانید از کابل Rollover با قیمت پایین تر استفاده نمایید .کابل کنسول USB به RJ45 ، کابل کنسول 5FT (1.5M) USB A Male to RJ45 Male FTDI Cisco Console برای روترها ، سوئیچ ها ، سرویس ها و موارد دیگر.دستگاه های سازگار لپ تاپ ، کامپیوتر ، سرور ، روتر می باشد. مناسب برای سوئیچ ها ، روترها ، فایروال ها ، سرورها و سایر تجهیزات با رابط کنسول RJ45 (8P8C). این یک جایگزین مناسب برای آداپتورهای سریال RS232 (DB-9 / DB-25) برای رفع اشکال ، پیکربندی است ارتباطات و سایر عملیات از کابل کنترل USB از پورت USB 2.0 رایانه به روتر استفاده کنید. بدون آداپتور می توانید یک لپ تاپ یا رایانه رومیزی مجهز به USB به درگاه کنسول RJ45 روتر کنسول متصل کنید (توجه: این کابل USB اترنت نیست.) فقط از سیستم Windows ، win7 ، winXP پشتیبانی می کند. (توجه داشته باشید که سیستم های دیگری به جز win8 و Windows پشتیبانی نمی شوند)


مشخصات کابل کنسول سیسکو :
طول کابل 5 فوت
نوع کابل USB ، اترنت
دستگاه های سازگار لپ تاپ ، روتر ، کامپیوتر ، سرور
نوع اتصال RJ-45 ، USB 2.0
اندازه 5 فوت

توضیحات محصول :

  1. کابل کنسول USB به RJ45 ، ایده آل برای اتصال از درگاه USB هر لپ تاپ و رایانه رومیزی به پورت CONSOLE ، بی عیب و نقص و سریع کار می کند.
  2. آداپتور USB به سریال برای روترها ، سوئیچ ها ، فایروال ها و کنترل کننده های LAN که دارای پورت CONSOLE هستند مانند سیسکو ، میکروتیک ، جونیپر ، فورتیگیت ، Ubiquiti ، TP-Link ، هواوی ، HP ProCurve کار می کند.
  3. مایکروسافت (HCL) گواهی سازگاری با ویندوز را دارد ، به CD نیازی نیست زیرا درایورها بخشی از توزیع سیستم عامل هستند.
  4. USB 2.0 Full Speed ​​سازگار است.
  5. توجه: لطفا توجه کنید ، این یک راه حل USB به اترنت نیست ، بلکه یک کابل کنسول USB برای اتصال کنسول است
  6. مشخصات
    رابط 1: کنسول RJ45
    رابط 2: پورت USB 2.0
    رنگ: آبی روشن
    طول کابل: 1.5M (5FT)
  7. بسته بندی شامل:
    1 عدد کابل کنسول USB به RJ45

کابل کنسول سیسکو اصل را از فروشگاه دیجیکو خرید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *