هاب ۵ پورت AUX (استریو) دیدگاه خود را بنویسید

هاب ۵ پورت AUX (استریو):

هاب  جزو بالاترین کیفیت موجود در بازار میباشد هاب AUX با ۵ خروجی مناسب برای اتصال به موبایل و تبلت و نوت بوک ،به  بعنوان مثال شما میتوانید این هاب را به تبلت خود متصل نمایید و با پخش موزیک صدای خروجی از تبلت را به پنج اسپیکر و یا هدست منتقل نمایید.برند بلکین Belkin از پیشتازان شرکت های تولید کننده لوازم جانبی در بازار جهانی می باشد که کیفیت محصولات این شرکت بی شک مثال زدنی است.کاور های ژله ای بلکین کیفیت ساخت بالایی داشته و از مرغوب ترین مواد اولیه ساخته شده که طول عمر زیادی داشته و کیفیت خود را همانند اکثر کاور های سایر برند ها بعد از مدت ها استفاده از دست نمی دهد و هیچ تغییری در ظاهر آن ایجاد نمی شود. ملکین Melkin نیز از زیر مجموعه های این کمپانی می باشد.
اگر شما هم جز کاربرانی هستید که از کمبود پورت Aux در رایانه،لب تاپ،گوشی،تبلت و … رنج می برید این هاب مناسب شما برای رفع این دغدغه می باشد. هاب ۵ پورت Aux محصول شرکت ملکین(Belkin) است. به کمک این هاب ۵ پورت Auxملکین Melkin می توانید تعداد پورت های Aux دستگاه مورد نظر خود را افزایش دهید.این هاب با تمامی دستگاه های دارای پورت AUX (جک ۳٫۵ میلیمتری) کامل سازگار است و برای استفاده از آن نیاز به نصب هیچگونه نرم افزاری نخواهید داشت.هاب ای یو ایکس قابل استفاده برای رایانه،لب تاپ،سیستم پخش،آی پاد،گوشی موبایل،تبلت،تلویزیون و هر گونه دستگاه دارای پورت Aux می باشد.شکاف هدفون ، آداپتور هدست استریو صوتی استریو ONXE 3.5 میلی متری ، کابل 5 شکاف نر به 2 3 4 5 ماده برای Mp3 Player ، تلفن همراه ، لپ تاپ ، کامپیوتر ، هدفون ، بلندگو است.

هاب aux


درباره هاب ۵ پورت AUX (استریو):
آداپتور هدفون 3.5 میلی متری به 5 پورت 3.5 میلی متری تقسیم می شود. به شما امکان اتصال همزمان هدفون یا بلندگو 5 وات را می دهد
عالی برای به اشتراک گذاری: با تقسیم هدفون ، به اشتراک بگذارید موسیقی ، فیلم ، بازی با بچه ها یا دوستان
همچنین با تمام دستگاه های پخش MP3 و قابل حمل DVD کار می کند
مخلوط کردن و محو شدن توسط کنترل های استاندارد هر دستگاه پخش MP3 کنترل می شود
محتوای بسته بندی: 1x ONXE تقسیم هدفون 1 در 5 در. کابل نر به نر 1 برابر (20 سانتی متر) .

هاب usb

تقسیم چند هدفون :
انشعاب چند هدفنی ONXE 1 پورت صوتی را به 5 پورت صوتی تبدیل می کند. این کابل Splitter به شما امکان می دهد همزمان از 5 هدفون استفاده کنید.ایجاد تجربه موسیقی خود را سرگرم کننده می کند. حداکثر پنج هدفون را به هم متصل کنید ، به اشتراک گذاری صدا با دوستان و خانواده آسان می شود. تقسیم کننده را به سادگی به هر دستگاهی با پورت کمکی 3.5 میلی متری وصل کنید. برای شروع اشتراک گذاری.شکاف بلندگو و هدفون به شما امکان می دهد 5 هدست یا بلندگو را به 1 جک متصل کنید.

AUX HUB

تقسیم هدفون چند منظوره :
تقسیم هدفون 1 در 5،5 پورت AUX برای اتصال هدفون یا کابل های کمکی همزمان تا 5 هدفون وصل کنیدعالی برای مسافرت یا کلاس است ساخته شده از پلاستیک ABS می باشدواندازه قابل حمل جمع و جور دارد.
انشعاب چند هدفنی ONXE 1 پورت صوتی را به 5 پورت صوتی تبدیل می کند. این کابل Splitter به شما امکان می دهد همزمان از 5 هدفون استفاده کنید.

ایجاد تجربه موسیقی خود را سرگرم کننده می کند. حداکثر پنج هدفون را به هم متصل کنید ، به اشتراک گذاری صدا با دوستان و خانواده آسان می شود. تقسیم کننده را به سادگی به هر دستگاهی با پورت کمکی 3.5 میلی متری وصل کنید. برای شروع اشتراک گذاری.تقسیم کننده بلندگو و هدفون به شما امکان می دهد 5 هدست یا بلندگو را به 1 جک متصل کنید.
سازگار:
سازگار با آیفون ، iPod ، iPad ، سایر تلفن های هوشمند ، تبلت ها ، لپ تاپ ها ، دستگاه های پخش کننده MP3 ، سیستم صوتی استریو Hi-Fi ، استریو اتومبیل ، گیرنده صوتی رادیو و بی سیم

ایده آل برای سفر و استفاده در مدرسه :
شکاف هدفون ONXE به دوستان سفر اجازه می دهد تا همان فیلم را در هواپیما گوش دهند. فرم سبک و جمع و جور ، آن را به عنوان یک مسافر مناسب برای سفرهای طولانی جاده ای و هواپیما سواری تبدیل می کند. والدین می توانند از رانندگی مسالمت آمیز لذت ببرند در حالی که بچه های آنها موسیقی گوش می دهند ، فیلم تماشا می کنند ، همچنین یک ابزار یادگیری موثر ایجاد می کند: حداکثر پنج دانش آموز می توانند به یک کتاب صوتی یکسان گوش دهند

از تقسیم کننده می توان به راحتی آهنگ های مورد علاقه خود را در صداهای جدید سرگرم کننده تلفیق کرد. از کنترل های استاندارد هر دستگاه متصل برای کنترل میکس آهنگ و محو شدن آن استفاده کنید. ONXE به شما امکان می دهد آهنگ ها را بدون دردسر ترکیب کنید

AUX HUB

هاب ۵ پورت AUX (استریو) اصل را از فروشگاه دیجیکو خرید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *