نصب فن تهویه، کامپیوتر: دیدگاه خود را بنویسید

نصب فن تهویه ، کامپیوتر:
بیشتر میزهای رایانه ای پیش ساخته دارای یک کابینت برای کامپیوتر هستند که چیزی بیشتر از یک جعبه با تهویه مناسب نیست. این برای رایانه شما وحشتناک است ، بنابراین بیشتر تولید کنندگان میز به شما می گویند هنگام استفاده از رایانه ، در را باز بگذارید. اگر تمام روز کامپیوترتان روشن است. افزودن فن برای تخلیه هوای گرم از داخل یک راه حل عالی برای این مشکل است و به هیچ وجه زمان زیادی نمی برد.

تدارکات:
فن هواکش کابینت (شما میتوانید انواع فن را از فروشگاه دیجیکو خرید نمایید.)

مرحله 1: سوراخ های دریچه مصرف را علامت گذاری کنید

برای تأمین جریان خوب هوا ، من یک سری سوراخ تخلیه در پایین کابینت ، در طرف مقابل از جایی که فن قرار می دهم ، حفاری می کنم. به این ترتیب ، هوای خنک به قسمت زیرین کابینت کشیده می شود ، در داخل جعبه PC به گردش در می آید و سپس هوای گرم خروجی به بالای کابینت می رود تا توسط فن تهویه جدید خارج شود.

یک خط پایه برای ردیف پایین سوراخ ایجاد می کنیم ، و از آنجا کار می کنیم. قطر این سوراخ ها 3/8 اینچ (9.5 میلی متر) است که در یک شبکه شش ضلعی 3/4 اینچ (19 میلی متر) فاصله دارند. ما اینها را با یک تقسیم کننده برای فاصله ثابت قدم می گذارم. در انتها ، ما یک قوس را از دو نقطه انتهایی می چرخانیم ، مانند آنچه در کلاس هندسه دبیرستان برای ترسیم مثلث متساوی الاضلاع انجام می دادید. این تقاطع تبدیل به خط پایه برای ردیف بعدی به بالا و غیره می شود.

مرحله 2: سوراخ های دریچه ورودی را سوراخ کنید

با مشخص شدن سوراخ ها ، ما تخته پشتی را به پانل کناری کابینت می بندیم تا به تراشه خارج شده از سوراخ کمک کند. ما یک مته brad point را برای این کار توصیه می کنم زیرا منجر به سوراخ ورود پاک کننده می شود. پس از آن ، فقط مسئله حفاری تمام سوراخ هایی است که تازه مشخص کرده اید.


مرحله 3: سوراخ را برای اگزوز فن علامت گذاری کنید

اکنون زمان برش سوراخ فن تهویه است. من این را با استفاده از نوار پوشاننده و یک مربع ترکیبی مشخص کردم سپس انجام دادم و احمقانه بر روی بدنه فن بررسی کردم تا مطمئن شوم که درست است.


مرحله 4: سوراخ منافذ خروجی را برش دهید

پس از آن ، ما در گوشه های دهانه دو سوراخ شروع کننده را برای تیغه اره برقی خود سوراخ کردم و ضایعات را برش دادم. این ساده مانند دنبال کردن خطوطی است که قبلاً علامت گذاری شده است.


مرحله 5: فن را به کابینت ببندید

با برش سوراخ ، بدنه فن را داخل آن قرار داده و برای پیچ های گوشه ای مشخص کردم. سپس ما آنها را با مته کمی کوچکتر از قطر ریشه پیچ پیچ کردم و سپس آنها را پیچ کردم تا فن به کابینت محکم شود.


مرحله ششم: تمام شد

در این مرحله ، نصب به پایان رسیده است. دو عکس صفحه نمایش از دمای داخل کامپیوتر ما نشان داده شده است ، یکی بدون بار و یکی بعد از 30 دقیقه بازی با درب بسته. همانطور که انتظار می رود اجزای رایانه شخصی داغتر هستند ، اما در داخل بدنه نیز هوای خروجی فن جدید خنک است.

مقالات به روز را در فروشگاه دیجیکو مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *