کابل برق IDE به SATA دیدگاه خود را بنویسید

کابل برق ساتا پرسی یا کابل برق IDE به SATA:

کابل برق IDE به SATA   بیشتر در پاور های قدیمی که  فاقد کابل برق ساتا میباشند مورد استفاده قرار میگیرد و همچنین برای اتصال کابل برق پاوری به DVD RW و هارد های جدید نیاز به برق SATA  میباشد . از اینرو  میتوانید برای استفاده مجدد از پاور های قدیمی از کابل برق IDE به SATA  استفاده نمایید. جنس کابل برق ساتا از نوع پرسی بوده و به نسبت کابل برق ساتا موجود در بازار کیفیت بهتری دارد.

اطلاعات محصول :
سبک: زاویه سمت چپ
ابعاد محصول 8.86 4. 4.92 0. 0.39 اینچ
وزن مورد 0.64 اونس
برنامه های کاربردی:
یک دیسک سخت SATA را از یک اتصال منبع تغذیه LP4 معمولی تأمین کنید

  • ایده آل برای رایانه های رومیزی یا سرورهای کوچک که از فرم Serial ATA استفاده می کنند
  • اتصال یک هارد دیسک Serial ATA به یک رابط داخلی استاندارد منبع تغذیه Molex – SATA (15 پین) به Molex 4 پین (LP4)

امکانات :
اتصال برق 1x Molex (LP4)
1x اتصال دهنده SATA زاویه سمت چپ (90 درجه)
طول 6 “طول کابل را فراهم می کند

توضیحات کابل برق IDE به SATA :
سبک: زاویه سمت چپ
توضیحات محصول :
آداپتور برق SATAPOWADPL LP4 تا 90 درجه SATA دارای یک اتصال نر 4 پین LP4 و یک زاویه سمت چپ ، اتصال برق SATA 90 درجه (زن) است ، که شما را قادر می سازد تا یک دیسک سخت ATA سریال را از یک اتصال LP4 معمولی تغذیه کنید و از بین می رود نیاز به به روز رسانی منبع تغذیه کامپیوتر برای سازگاری با هارد دیسک SATA. رابط 90 درجه (زاویه سمت چپ) SATA اتصال یک درایو SATA را که در مناطقی با صعب العبور یا فضاهای تنگ نصب شده آسان می کند و از فشار در اتصال و کابل جلوگیری می کند.
یک دیسک سخت SATA را از یک اتصال منبع تغذیه LP4 معمولی تأمین کنید. آداپتور برق SATAPOWADPL Molex تا 90 درجه SATA دارای یک اتصال نر 4 پین Molex (LP4) و یک زاویه سمت چپ ، اتصال برق SATA 90 درجه (زن) است که شما را قادر می سازد تا یک دیسک سخت ATA سریال را از یک LP4 معمولی تامین کنید اتصال و نیاز به ارتقاgrade منبع تغذیه کامپیوتر برای سازگاری با هارد دیسک SATA را از بین می برد. رابط 90 درجه (زاویه سمت چپ) SATA اتصال یک درایو SATA را که در مناطقی با صعب العبور یا فضاهای تنگ نصب شده آسان می کند و از فشار در اتصال و کابل جلوگیری می کند.

کابل برق IDE به SATA اصل را ازفروشگاه دیجیکو خرید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *