تبدیل پی اس تو

تبدیل PS2 به USB دیدگاه خود را بنویسید

تبدیل PS2 به USB :

در دهه ی گذشته همه ای مردم از سیستم های قدیمی که دارای پورت های PS2 بودنداستفاده میکردند وبرهیمن اساس ماوس وکیبردهای که استفاده می شد به پورت های PS2 متصل می شدند اما امروزه با پیشرفت علم وتکنولوژی سیستم های جدید ارائه شده است اما بعضی از افراد به دلیلی نیاز دارند که همان سیستم های قدیمی را ،استفاده کنند اما ماوس وکیبردهای جدید دیگر دارای پورت PS2 نمی باشند وپورت جدید USB برروی این تجهیزات جدید تعبیه شده است پس نیاز به تبدیل است که بتوان پورت PS2 را به پورت USB تبدیل کندالبته بعضی از افراد هم نیاز دارند به لب تاب ، ماوس یا کیبردقدیمی که دارای پورت ps2 است  متصل کنند  که نیاز به تبدیل دارند ،که در ادامه مقاله به معرفی چند نمونه از این تبدیل که در فروشگاه دیجیکو ارائه شده است را بیان میکنیم:

تبدیل PS2 به USB مخصوص کیبرد:

این تبدیل با یک سر PS2 ماده و یک سره دیگر USB نری مناسب برای اتصال کیبرد PS2 به سیستم USB میباشد.



 

تبدیل PS2 دوقلو به USB سیم دار (مخصوص کیبرد و موس ):

اگر شما دارای کیبرد وموس قدیمی و دارای پورت ps2 میباشید نیازی به صرف هزینه ی بالا برای خریدن کیبرد وموس USB  و یا دور انداختن ان نمیباشد. بلکه این تبدیل قابلیت اتصال موس و کیبرد را به طور همزمان داراست. و در تمام ویندوز هایXP-VISTA-7-8-10 قابل استفاده است.



 

تبدیل PS2 دوقلو به USB سیم دار (مخصوص کیبرد و موس ) مارک UNITEK:

اگر شما دارای کیبرد وموس قدیمی و دارای پورت ps2 میباشید نیازی به صرف هزینه ی بالا برای خریدن کیبرد وموس USB  و یا دور انداختن ان نمیباشد. بلکه این تبدیل قابلیت اتصال موس و کیبرد را به طور همزمان داراست. و در تمام ویندوز هایXP-VISTA-7-8-10 قابل استفاده است. این تبدیل به نسبت سایر مدل ها دارای کیفیت بالاتری میباشد.



 

تبدیل PS2 به USB اصل را می توانید از فروشگاه دیجیکو خرید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *